در همایشی که با حضور دبیران شورای ترافیک استانها و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای مراکز استانها در محل وزارت کشور برگزار شد، حول موضوعاتی از قبیل طرحهای جامع حمل و نقل شهری و میزان تأثیرات بر روند مدیریت ترافیک و بهبود عبور و مرور و ایمنی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در راستای تأثیرات طرحهای جامع حمل و نقل شهری در بهبود عبور و مرور و همخوانی این طرحها با طرحهای جامع شهرسازی، نشست مشترکی با حضور دبیران شورای ترافیک استانها و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای مرکز استانها با محوریت دبیرخانه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در تاریخ بیست و هفتم مهرماه سالجاری در محل وزارت کشور برگزار شد.
   در این نشست حول موضوع هایی از قبیل طرحهای جامع حمل و نقل شهری و میزان تأثیرات بر روند مدیریت ترافیک، بهبود و عبور و مرور ، ایمنی و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مدعوین دیدگاهها و ایده های خود را در راستای هم افزایی و وحدت رویه بیان نمودند.
   لازم به ذکر اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد نیز با توجه به تصویب مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر یزد در این جلسه حضور داشت.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا