مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اتمام زمان ارسال اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد،گفت:بزودی تعداد آثار ارسال شده از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام و اطلاع رسانی می شود.

علی غیاثی ندوشن با بیان این خبر اعلام کرد: این جشنواره با حضور استانهای فارس، یزد و خراسان جنوبی در این استان برگزارمی شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون آثاراز سوی اعضای دبیرخانه جهت تکمیل نواقص احتمالی در حال بررسی می باشد،تصریح کرد:   داوری آثار نیز توسط اساتید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد انجام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت:امسال هرمتقاضی می توانست حداکثر9 اثر به دبیرخانه ارسال نماید که6 اثر دربخش های مجزای اشاره شده در فراخوان وهمچنین مجاز به ارسال 3 اثر در بخش ویژه نیز بود.
غیاثی ندوشن بیان کرد:جشنواره یاد شده در 10 بخش سرمقاله ویادداشت، مقاله، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس، طراحی و گرافیک و بخش ویژه برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: بخش ویژه جشنواره مذکوردر شش زمینه مصرف بهینه برق، سال خوش آمدگویی به یزد، تحکیم بنیان خانواده، بهینه سازی مصرف آب، حقوق شهروندی و شعار اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی برپا می گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزددرپایان گفت:زمان دقیق مراسم اختتامیه ومعرفی برگزیدگان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا