معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان یزد : تجمع 13 آبان یک تجمع مردمی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، علی سرداری دردومین نشست کمیته دانش آموزی ستاد یوم ا... 13 آبان با اشاره به متقارن شدن عاشورای حسینی و روز 13 آبان و با هدف مشترک استکبار ستیزی ابراز امیدواری کرد امسال حضور مردمی را گسترده ترو پرشور تراز سال های قبل درراهپیمایی داشته باشیم.

وی از حضور دانش آموزان همراه با آدمک های سران امریکا و رژیم صهیونیستی و المان ها و شعار های استکبار ستیزی در این راهپیمایی خبرداد و افزود: نگاه و رویکرد راهپیمایی امسال نگاه فرصت محور برای تعمیق باورهای اسلامی و نقش عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی  می باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در ادامه با بیان اهمیت 13 آبان به عنوان انقلاب دوم درکلام امام راحل و تصویب آن توسط مجلس شورای اسلامی با نام روزمبارزه با استکبارجهانی گفت : این مراسم همزمان با سراسر کشور در بیش از 50 منطقه در یزد و شهرستان های تابعه استان برگزار می شود .

سعید زارع افزود : تجمع دانش آموزی و دانشجویی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر یزد از ساعت 9 صبح از میدان امیرچقماق به طرف گلزارشهدای گمنام خلد برین برگزار می شود.

وی از جمله برنامه های این راهپیمایی را سر دادن شعار های ضد استکباری ، مراسم نخل برداری، برگزاری نمازظهر عاشورابه امامت  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و قرائت قطعنامه در بین دو نماز ظهر و عصر اعلام کرد.

گفتنی است در این نشست مسئولین سازمان دانش آموزی ، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی نیز به بیان راهکار ها و دیدگاههای خود پرداختند.

 

 

 

 
     

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا