بخشدار مرکزی یزد در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی گفت: در فرصت باقی مانده از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی باید اطلاع رسانی لازم به مردم روستا شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، حسین عسکرزاده در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی با بیان اینکه اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در روستاهای بخش مرکزی مطابق با جدول زمانبندی شده در حال پیگیری است افزود: خوشبختانه با گذشت یک ماه از اجرای این طرح بنابر اعلام ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان این روند در روستاهای بخش مرکزی رضایت بخش و مطلوب بوده است.

بخشدار مرکزی یزد ضمن تقدیر از اقدامات شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی در طول مدت اجرای طرح سرشماری تأکید کرد: دهیاران در فرصت باقی‌مانده اطلاع‌رسانی لازم در خصوص اجرای طرح سرشماری به مردم روستا داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: معتمدان و شورای اسلامی روستاها می توانند با همراهی دهیاران در انجام هر چه بهتر سرشماری عمومی کشاورزی نیز کمک کنند

 عسکرزاده با تأکید به اینکه آمار و اطلاعات دقیق و درست در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی کلان در همه حوزه‌ها حائز اهمیت است گفت: سرشماری عمومی کشاورزی لازمه آبادانی و خود اتکایی ملی است و در این راه کشاورزان با آگاهی از شرایط موجود و ارائه آمار صحیح به مأموران می توانند نقش بسزایی را در توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا