رئیس اداره مراقبت دربرابرآسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان یزداز برگزاری چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم دریزد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، دکتر محمد غفوری اظهار داشت:چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم به منظور ترویج رفتارهای سالم وپیشگیری از رفتارهای پرخطر و سوء مصرف مواد وآسیب های اجتماعی و جهت شناسایی، کشف، پرورش و رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح مهارت و آگاهی دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود:این جشنواره با موضوعات شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و در سه محورپیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری ازگرایش به سوء مصرف مواد، پیشگیری ازگرایش به خشونت، در کلیه مدارس متوسطه دوم ، در5 قالب مقاله ، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، عکس و نقاشی برگزارخواهد شد .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: والدین دانش آموزان و کلیه کارکنان آموزش وپرورش نیزدر رشته مقاله نویسی می توانند مقالات خود را به صورت انفرادی ارائه دهند.

وی مهلت ارسال آثار برگزیده به استان را 15 بهمن ماه اعلام کرد و افزود : مرحله استانی این جشنواره در فروردین  ماه 94 با انتخاب 3 اثر برتردر هررشته برگزار می شود و منتخبین مرحله استانی به مرحله کشوری جشنواره که در تابستان 1394 برگزار می شود، راه خواهند یافت.

 

دکتر غفوری اعلام کرد: دستورالعمل اجرایی این دوره از جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم به مدارس ابلاغ شده و جهت کسب اطلاعات بیشتردانش آموزان می توانند به دفتر آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

 

 

 

 
     









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا