معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد از اجرای طرح داوطلبان عاشورایی در هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد / بحرینی گفت : براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در ایام ماه محرم امسال طرح داوطلبان عاشورایی برای بهره مندی نیازمندان با مشارکت 704 داوطلب از جمعیت هلال احمر و تعدادی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.


وی افزود : ترویج فرهنگ قرآنی و حمایت روانی در زمان وقوع حوادث، سازماندهی داوطلبان جهت تشکیل تیم فرهنگی داوطلبان، زمینه سازی جهت حضور پرشور و موفق اعضا و داوطلبان در مراسم سوگورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از جمله اهداف این طرح می باشد.


معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهارداشت : اهداء خون و برپایی چادرهای سلامت و ارائه خدمات به عزاداران حسینی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر از برنامه های صورت گرفته در طرح داوطلبان عاشورایی است.


بحرینی به ترویج روحیه همدلی و فرهنگ خدمت رسانی در سطح عموم جامعه اشاره کرد و بیان نمود : داوطلبان اين جمعيت در راستاي اهداف بشر دوستانه هلال احمر و بر اساس فرهنگ غنی اسلامی در این طرح اقدام به بر پایی ایستگاه سلامت در جمع عزاداران حسینی نمودند.


وی هدایت نذورات مردمی در اطعام نیازمندان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد .


معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد : واحد داوطلبان این جمعیت با برپایی ایستگاه سلامت و ارایه خدمات سلامت به بیش از 4512 نفر از عزاداران حسینی اقدام و به انجام فعالیت هایی از قبیل غربالگری فشار خون و تست قند خون اقدام  نمودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا