نمایشگاه تخصصی نقاشی 'دست‌چین عشق' کاری از مهدی فلاح عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری تفت با حضور مدیرکل و همکاران کانون استان یزد در محل گالری مجتمع فرهنگی هنری گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در آیین گشایش این نمایشگاه، مدیرکل کانون استان یزد ضمن تشکر از همراهی خانواده و مربیان مرکز فرهنگی هنری تفت با این عضو، خطاب  به کودکان بازدیدکننده‌ی این نمایشگاه گفت: کانون متعلق به شما کودکان است و هرکدام از شما می‌توانید با عضویت در کانون و شرکت در فعالیت‌های مختلف، آثار زیبایی خلق کنید و مانند این نمایشگاه که آثار عضو خوب کانون آن را زیبا کرده است، در آینده‌‌‌‌ی نزدیک، شاهد افتتاح نمایشگاه نقاشی یکی از شما باشیم.

سمیه فلاح تفتی، مربی مسوول مرکز فرهنگی  هنری تفت نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه‌ی مدیرکل کانون استان به آثار کودکان و نوجوانان گفت: مهدی فلاح با وجود  سه سال سابقه‌ی عضویت مرکز فرهنگی هنری تفت، کارنامه‌ی درخشانی در فعالیت‌های کانون دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به برگزاری نمایشگاه سفال "مشق عشق" و برگزیده‌ی استانی "قبله‌ام یک گل سرخ" در بخش سفال‌ اشاره کرد.
ساناز جلیلیان مربی هنری این مرکز نیز در توضیحی مختصر در خصوص این نمایشگاه تصریح کرد: مهدی فلاح حدود یک سال است که برای برگزاری این نمایشگاه برنامه‌‌ریزی کرده است. تلاش او این بوده که با تکنیک گواش، 19برداشت‌ از لحظه‌های عاشورایی را در تابلوهای نقاشی خود دست‌چین کند. این در حالی است که این عضو در بعضی آثار خود از تکنیک کلاژ  نیز استفاده کرده است.
"دست‌چین عشق" با قرائت سلام  این عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری تفت به حضرت سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.
گفتنی است این نمایشگاه نقاشی تا 25 آبان‌ماه سال جاری در محل گالری مجتمع فرهنگی هنری کانون استان یزد دایر خواهد بود.  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا