نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به اتفاق شهردار و مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد ، مشكلات اهالي كسنويه را جويا شدند.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي ، در جمع اهالي كسنويه با اشاره به  گسترش خدمات الكترونيك در سطح شركت براي   كاهش مراجعات مردمي و امكان دسترسي راحت وسريع خدمات را يادآور شد وگفت : در حال حاضر خدمات اين سازمان به بيش از 80 دفتر خدمات پيشخوان دولت در سطح استان واگذار شده است.

اين مقام مسئول به  پاسخگويي مكانيزه به شكايات و درخواستهاي مردمي اشاره داشت و افزود : با مكانيزه شدن فرآيندها ،‌زمان و نحوه پاسخگويي به مردم  ارتقاء يافته و دريافت و پيگيري درخواستها و به صورت كاملا الكترونيكي انجام مي شود.

وي با يادآوري سامانه تلفني 121 براي پاسخگويي به نياز مردم در مواقع خاموشي ، به خدمتي ديگر در حوزه مشتركين اشاره داشت و خاطرنشان كرد: با راه اندازي سامانه پرداخت الكترونيكي،  مشتركين برق قادر خواهند بود درطول شبانه روز ، هزينه برق مصرفي خود را با استفاده از تلفن ثابت و همراه ازطريق سامانه الكترونيكي ۱۵۲۱پرداخت نمايند.

مهندس صحتي كاهش ترددهاي درون شهري ،كاهش آلودگي هوا و صرفه جويي در مصرف سوخت را از مزيت هاي عمومي پرداخت غيرحضوري برشمرد و گفت : سهولت در پرداخت، ضريب اطمينان بالا، بي نيازي مشتركين به بانك ، اينترنت يا دستگاه pos،  امکان دریافت آخرین بدهی مشترک از ديگر مزایای این سیستم به شمار مي رود.

اين مقام مسئول در صنعت برق متذكر شد:اهالي كسنويه هرگونه حادثه در مورد تجهيزات برقي نظير: تيرشكستگي ،آتش سوزي در تجهيزات ، برق گرفتگي افراد مي توانند ‌ موضوع  را به سامانه121 مركز فوريتهاي برق اطلاع دهند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا