حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد : هدف انسان در زندگی رسیدن به خدا و کسب بالاترین درجه بندگی پروردگار است

حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم یزد به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی یزد در اولین نشست استانی ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در این دانشگاه حضوریافت و پس از ادای احترام به مقام رفیع شهدای گمنام این دانشگاه در جمع دانشجویان عضو ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در مسجد شهید صدوقی این دانشگاه حاضر گردید

 ایشان در ابتدا ضمن شکر خداوند متعال به جهت توفیق حضور در جمع دانشجویان ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد در سخنانی کوتاه اظهار داشتند : هدف در زندگی شناخت و تعیین خط مشی و سبک زندگی و اگر این هدف تعیین نگردد سبک زندگی بی مایه و پایه خواهد بود و زندگی به بیراهه کشیده خواهد شد .

 نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بیش از 2000 آیه در قرآن کریم با موضوع قیامت اشاره نمود و اظهار داشتند : رسیدن به خدا با یک قلب پاک ، عمل صاف و حرکتی جدی و کارکردی زیبا محقق خواهد شد و هر گاه این مهم روی داد زندگی جاودانه خواهد شد و اسوه و الگو پدیدار می گردد . همان مسیری که شهدا پیمودند خواهد شد هدف شما عزیزان با حضور در دانشگاه تکامل است ، خواندن درس و تدریس و یافتن شغل مناسب و خدمت همه مقدمه ای جهت رسیدن به آن هدف الهی است .

ایشان در سخنانی گره خوردن جانبازان و ایثارگران و شهدا را با پروردگار مصداق صراط مستقیم ذکر نمودند که بهره مندی از آن سختی ها به حلاوت و شیرینی مبدل خواهد شد.

در نهایت حضرت آیت الله ناصری از قادر متعال برای حاضریان و خانواده بزرگ شاهد و ایثار گر دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد طول عمر با برکت و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه منویات مقام معظم رهبری مسئلت نمودند.

گفتنی است با حضور بیش از هشتصد نفر از دانشجویان ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد اولین نشست استانی این عزیزان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد رقم خورد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا