یزدفردا: رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، دستورالعمل برگزاری مراسم استانی هفته پژوهش و فناوری را به مدیران كل دستگا های اجرایی و‌ روسای دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی استان ابلاغ نمود. مفاد این دستورالعمل عبارتند از:

    مراسم استانی هفته پژوهش و فناوری بر اساس بخشنامه ابلاغی از تاریخ 15 الی 20 آذر (یك هفته قبل از زمان برگزاری مراسم ملی هفته پژوهش و فناوری) برگزار خواهد شد.
    رئیس ستاد استانی مراسم هفته پژوهش و فناوری، استاندار محترم و دبیر ستاد؛ رئیس دانشگاه یزد می باشند.
    دبیرخانه دائمی ستاد استانی مراسم هفته پژوهش و فناوری، در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مستقر شده است.
    محل برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری و نمایشگاه و برنامه های جانبی در محل دانشگاه یزد تعیین شده است.
    به منظور برگزاری یكپارچه و باشكوه مراسم هفته پژوهش و فناوری، ضروریست دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراكز تحقیقاتی از برگزاری مجزای مراسم اجتناب نموده و كلیه علاقه مندان؛ در مراسم اصلی در روز پنج شنبه مورخ 20 آذر در محل دانشگاه یزد حضور یابند.
    در صورت وجود برنامه داخلی در دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراكز تحقیقاتی استان جهت تقدیر از پژوهشگران برگزیده، ضمن هماهنگی لازم با دبیرخانه ستاد (دفتر آموزش و پژوهش استانداری)، تقدیر از این عزیزان در مراسم اصلی در محل دانشگاه یزد انجام پذیرد.
    با توجه به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار در هفته پژوهش و فناوری در محل دانشگاه یزد، خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری باشكوه و پر رونق این نمایشگاه به دبیرخانه ستاد ارسال نمایید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا