امکان برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با همکاری حوزه هنری در دستگاه ها و نهاد های استان یزد فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سرپرست حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: در این طرح 135 عنوان کتاب برگزیده با موضوع دفاع مقدس از 31 ناشر با 30 درصد تخفیف، به صورت امانی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
محمد صادق کوچک زاده با بیان اینکه از هر عنوان کتاب بین یک تا سه جلد در بسته های ویژه ارائه می گردد افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتابخوانی و بسیج به مدت یک هفته دایر می شود.
وی ادامه داد: نمایندگان ادارات، نهاد ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مراکز صنعتی، مدارس، کانون های فرهنگی مساجد، پایگاه های بسیج و ... می توانند برای دریافت کتب و برپایی نمایشگاه به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت ا... کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6231400 تماس بگیرند.
سرپرست حوزه هنری یزد هدف از برپایی این نمایشگاه ها را تسهیل در رساندن کتاب به مخاطبان، ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر مردم به ویژه جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این کتب با تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه ها به مخاطبان ارائه می شود.
نورالدین پسر ایران، فرمانده من، لشکر خوبان، به روایت همت، برفراز آسمان، تا کربلا، وصیت یاران،همان لبخند همیشگی، دایره المعارف مصور تاریخ جنگ، خاک های نرم کوشک، لاف عشق، دختران فیروزه ای، قصه های شنیدنی، جنگی که تمام نشد ... از جمله کتاب های ارائه شده در این بسته نمایشگاهی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا