استاندار يزد در همايش استانداريهاي سراسر كشور حضور يافت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيد محمد ميرمحمدي" عصر شنبه 24 آبانماه در همایش استانداران سراسر کشور كه در سالن وزارت كشور برگزار شد، حضور يافت.
در این همایش در خصوص موضوعات مهمي چون ارتقاء انسجام ملي در نظام جمهوری اسامی، حفظ استقلال قوای سه گانه و اقتدار دولت و تعامل بین قوا بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و سپس موضوع اعتبارات استانها مطرح گرديد.
 در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در ارتباط با تخصیص اعتبارات سال جاری استانها گزارشی ارائه و در خصوص کسری اعتبارات استانی پیشنهاداتی برای جبران آن مطرح نمود.
 وي سپس اظهار داشت: در خصوص افرادی که مطابق قوانین و مقررات استخدامی در آزمون مربوطه شرکت و ضابطه مند بکار گرفته شده اند، حسب نظر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مقرر گردید تا اعتبارات مربوطه در بودجه سال 94 به صورت جدول و ردیف مشخص پیش بینی شود.
در بخش ديگري از اين نشست سایر موارد از جمله چالشها و مشکلاتی که در جهت پیشبرد کار در استانها وجود دارد مطرح و مقرر گردید هماهنگی لازم بین دستگاههای ذیربط در زمينه حل مشكلات صورت گیرد.
 آخرین دستور كار اين نشست، در خصوص احیاء سازمان مدیریت و برنامه ريزي ونحوه فعاليت واحدهای تابعه استانی اين سازمان بود كه در اين خصوص بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت و مقرر شد تا اختیارات استانداری ها در حل مسایل و مشکلات مردم در استان و پاسخگویی به آنها به صورتی در ساختار جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی منظور گردد تا هيچگونه بلاتكليفي در مباحث مربوط به رفع مشكلات شهروندان صورت نگيرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا