شماره تلفن های شهرستان اردکان همزمان با دیگر شهرستان های استان با اجرای طرح همکدسازی تغییر می یابد.

 

این مطلب را میرزاده رئیس اداره مخابرات شهرستان اردکان با حضور در جمع نمازگزاران شهراردکان بیان کرد و افزود: با اجرای این طرح شماره تلفن های ثابت در اردکان همزمان با سایر شهرستان های استان به شماره های 8 رقمی تغییر خواهد کرد و کد تلفن های ثابت استان یزد و همه شهرستان ها یکسان و به 035 تغییر می یابد.

حسن میرزاده اظهار داشت: تمامی 34 هزار شماره تلفن فعال در سطح شهرستان اردکان اعم از تلفن های شهری، بخش های تابعه و تلفن های GSMمراکز تلفن روستایی با جایگزینی پیش شماره های فعلی با پیش شماره های جدید 8 رقمی می شود.

وی گفت: از پیش شماره های 727، 725، 724، 723و 722 مراکز شهری اردکان، احمدآباد و ترک آباد عدد 7 حذف و عدد 32 جایگزین می شود.

رئیس اداره مخابرات اردکان با اشاره به چگونگی اطلاع یابی از تغییر شماره ها در شهرستان  از مردم خواست تا به منظور آگاهی دقیق از این تغییرات به اطلاعیه ها ، بروشورها و پوستر هایی که به این منظور تهیه شده توجه نمایند.

لازم به ذکر است همزمان باسخنرانی رئیس مخابرات شهرستان اردکان در نمازجمعه شهر اردکان مصطفی خلیلی کارشناس سیستم های مخابراتی این شهرستان در نمازجمعه احمدآباد اردکان توضیحاتی را در مورد طرح همکدسازی به نمازگزاران ارایه کرد./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا