معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد : دانشجویان باید هر لحظه در جهت افزایش سطح دانش و بینش سیاسی و دینی خود کوشا باشند .

به گزارش سرویس فرهنگی دانشگاه ؛ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جمعی از دانشجویان علاقمند جلسه ای با عنوان "داعش ابزار اسلام حراسی قرن  " در سالن آمفی تئاتر مرحوم دکتر علی سلطانی برگزار گردید.

در این جلسه که حجت الاسلام والمسلمین دهقان چناری از مدرسین حوزه و دانشگاه سخنران آن بود به تاریخچه تشکیل داعش ، عملیات وحشیانه این گروه و حمایت های اولیه کشورهای غربی به منظور شکل گیری این گروه جنایتکار اشاره کرد.

همچنین حجت الاسلام کمال خواجه پور معاون فرهنگی اجتماعی واحد یزد نیز در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار سرویس فرهنگی ضمن ضرورت تشکیل چنین جلساتی اظهار داشت : جامعه امروز به ویژه نسل جوان و مهمتر از آن دانشجو با ذهن پویا تر بایستی به تحلیل مسائل رخ داده در جامعه و دنیا بپردازد و هر لحظه در راستای بالابردن سطح دانش و بینش سیاسی و دینی خود کوشا باشد در این خصوص معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلسله جلساتی را با توجه به موضوعات روز دنیا و با حضور دانشجویان به بحث و گفتگو خواهد گذاشت .

 گفتنی است در آخر جلسه از جنایات ثبت شده این گروه فیلمهایی به نمایش درآمد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا