استاندار یزد در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موارد مطروحه در سفر اخیر وی به استان را پیگیری نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سید محمد میرمحمدی" روز سه شنبه 27 آبانماه در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در اجرای تفاهمات صورت پذیرفته در انجام فعالیتهای عمرانی، استقرار صنایع جوار معدنی شرکت سنگ آهن بافق و انجام عملیات پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق حسب تابلوی روز شمار، مذاکره نمود و مباحث مذکور را مورد تاکید قرار داد.
استاندار یزد همچنین در این دیدار در خصوص رفع مشکل شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی و برنامه ریزی لازم برای تامین نقدینگی مورد نیاز این شرکت و احداث نیروگاه انرژی خورشیدی در استان نیز با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بحث و تبادل نظر کرد تا حسب نیازهای داخلی و بازارهای هدف خارجی در تامین مواد اولیه این واحد و فروش کالاهای تولیدی آن، اقدام لازم صورت پذیرد.
در ادامه این دیدار نیز برای بهبود سطح کیفی آموزش فنی و حرفه ای در استان، درخواست شد تا نسبت به افزایش اعتبارات و امکانات سازمان آموزش فنی و حرفه ای عنایت بیش از پیش مبذول گردد.
" علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با استاندار یزد، بر پیگیری موارد مطروحه تا حصول نتیجه قول مساعد داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا