چهارمین نشست کار گروه تخصصی پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی شورای آموزش و پرورش در سالن شهید ساداتی اداره کل برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، چهارمین نشست کار گروه تخصصی پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی شورای آموزش و پرورش با موضوع  " تهیه نقشه خطرپذیری آسیبهای اجتماعی مدارس به منظور پیشگیری مؤثرتر ازاین آسیبها و خطرات" برگزارشد.

این نشست با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ،معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی دادگستری وریاست سازمان بهزیستی استان و معاونت فرهنگی اداره کل زندان های استان و ریاست کانون اصلاح و تربیت و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش وپرورش برگزارشد.

عباس دهقان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست  با اشاره به دغدغه های مسؤلین درگیر و دست اندر کار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نسبت به  مقوله فرهنگ سازی در جهت اقدامات پیشگیرانه خواستار همکاری مسؤلین حاضر در جلسه جهت ارائه ی نقشه خطر به منظور پیشگیری شدند.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز درادامه این نشست  بر ضرورت برگزاری چنین نشستهایی جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تاکید کردوگفت: خوشبختانه مسؤلینی در این جلسه حضور دارند که همگی صاحب نظر بوده وقادر به ارائه راهکار و اطلس و نقشه خطر پذیری به تفکیک منطقه،جنسیت هستند.

علی سرداری ارائه ی این نقشه ها و همفکری و همکاری با آموزش و پرورش را از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی وبه ویژه جنگ نرم بیان کرد.

گفتنی است دراین نشست حاضرین ضمن اعلام آمادگی جهت  اجرای طرح ها، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن این طرح و همچنین راههای مشارکت هرچه بیشتر سازمانها و دستگاههای اجرایی استان در این راستا ارائه کردند.



    
          










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا