در راستای همکاری بیشتر بین شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد با اداره ثبت اسناد و املاک یزد، توافقنامه همکاری شامل 15 بند به امضاء رسید.

امضاء توافق نامه بین شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد با اداره کل ثبت اسناد و املاک

 در راستای همکاری بیشتر بین شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد با اداره ثبت اسناد و املاک یزد، توافقنامه همکاری شامل 15 بند به امضاء رسید.

     به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد با امضاء توافق نامه ای در 15 بند، شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد همکاریهای خود را با اداره کل ثبت و اسناد و املاک استان افزایش می دهند.

گفتنی است در این توافق نامه شورای اسلامی شهر و شهرداری از یک طرف و اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد از سوی دیگر متعهد شده اند تا توافقات حاصله را جامه عمل بپوشانند.

در این توافق نامه مقرر شد شهرداری یزد نقشه به روز شده در مقیاس 2000/1 شهر یزد، تصاویر ماهواره ای مربوط به سنوات گذشته و سالهای آتی، عکس هوایی و نقشه تهیه شده سال قبل را در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد قرار دهد.

همچنین مقرر شد با توجه به تهیه کد نوسازی و کدپستی ده رقمی بر روی نقشه توسط سازمان فاوای شهرداری یزد، نقشه های مذکور همراه با کد نوسازی و کد پستی ده رقمی به اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد تحویل شود.

علاوه بر این مقرر شد تحویل نقشه کاداستر شهر یزد پس از اخذ مجوز از اداره کل کاداستر و تحویل نقشه های ثبتی سنوات گذشته پس از آماده سازی در قالب فایل pdf از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد به شهرداری صورت گیرد.

در این توافقنامه اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد متعهد شد در صورت کسب مجوز از اداره کل کاداستر ، پلاکهای ثبتی موجود در نقشه کاداستر را که به صورت رقومی تولید می شود به شهرداری تحویل دهد.

به منظور تکمیل بانک کاداستر و حفظ حقوقات شهرداری مقرر شد فایل مربوط به نام و عرض معابر و اصلاحات مربوط به معابر در دست اقدام ، از سوی شهرداری در اختیار اداره ثبت قرار گیرد تا بر روی بانک کاداستر پیاده و تثبیت شود.

بر اساس این توافق نامه چنانچه طرفین، تصمیم به تهیه و به روز رسانی نقشه به هر روشی داشته باشند با اطلاع و هماهنگی طرف مقابل و هزینه مشترک انجام می شود و در نهایت نقشه در اختیار دو طرف قرار می گیرد.

تبادل اطلاعات طبق مفاد این توافق نامه به صورت رایگان بین دوطرف انجام شده ودر پایان هر سه ماه، اطلاعات به روز شده مبادله می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا