شهرداری یزد و خانه عمران و معماری استان تفاهم نامه ای را با هفت ماده به منظور دستیابی به اهداف مشترک و آبادانی و پیشرفت شهر یزد امضا نمودند.

امضاء تفاهم نامه بین شهرداری یزد و خانه عمران و معماری استان

 شهرداری یزد و خانه عمران و معماری استان تفاهم نامه ای را با هفت ماده به منظور دستیابی به اهداف مشترک و آبادانی و پیشرفت شهر یزد امضا نمودند.

     به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد به منظور استفاده از ظرفیت ها در جهت دستیابی به اهداف مشترک و آبادانی و پیشرفت شهر یزدتفاهم نامه ای منحصر به فرد و ابتکاری به مدت پنج سال بین شهرداری یزد و خانه عمران و معماری استان یزد منعقد شد.

اجرای پروژه های کاربردی ، تحقیقاتی و آموزشی با همکاری طرفین، بسط و گسترش فرهنگ رعایت قوانین و مقررات ملی ساختمان و آشنایی هر چه بیشتر مردم با وظایف شهرداری و رعایت حقوق شهروندی ، انجام مطالعات زیربنایی با بهره گیری از نیروهای متخصص و برگزاری سمینارها، همایش ها و نشست های علمی و آموزشی و ورزشی و فرهنگی از عمده اهداف آن تفاهم نامه  می باشد.

بر طبق این تفاهم نام سهم هزینه های اجرایی هر کدام از اهداف مورد نظر برای طرفین، بر اساس جدول نهایی یا قراردادی که تنظیم می شود مشخص شده و به امضاء می رسد.

در این تفاهم نامه هر گونه سرمایه گزاری برای آموزش و بالابردن فرهنگ و کار در امور زیربنایی و استفاده از متخصصان به عنوان اثر بخش ترین سرمایه گزاریها نام برده شده که پیامدهای مثبت آن در سالهای آتی نمایان می شود.

همچنین استفاده از فناوری های نوین و بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان به عنوان مهمترین اصل توسعه و ایجاد زیرساخت های هر شهر، در این تفاهم نامه مورد تأکید قرار گرفته است.

خاطرنشان می شود خانه عمران و معماری استان دارای نزدیک به 2200 عضو در هفت  رشته تخصصی معماری، عمران، مکانیک ، برق ،شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک می باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا