به گزارش روابط عمومی دبیرخانه یزد حسینیه ایران داوری آثار راه یافته به این دبیرخانه با حضوردو استاد برجسته کشوری و یک عکاس شهیر استان یزد انجام می شود.

دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی حسینیه ایران با بیان این که همه تلاش ما استفاده از داوران به نام و شهیر کشوری است ،گفت در این میان {محسن راستانی ،رومین محتشم } اساتید برجسته کشوری و همچنین سید ناصر مهین طاهری عکاس شهیر یزدی تبار به عنوان داوران این سوگواره انتخاب شدند.

ابوالقاسم ابوترابی زارچی در خصوص  محسن راستانی عضو موسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران گفت : وی عضو موسس انجمن عکاسان ایران است که علاوه بر دریافت جوایز متعدد بین المللی و داوری چندین جشنواره داخلی و خارجی به عنوان مدرس در دانشگاه های هنری ایران مشغول بوده است وپروژه های عکاسی جنگ ایران و عراق ،آلمان ،لبنان ،لهستان ،بوسنی و هرزگوبین، ارمنستان را در کارنامه خود دارد.
ابوترابی زارچی افزود : رومین محتشم دیگر عضو هیئت داوران ، نیز تاکنون نمایشگاه های متعددی در ایران ،ژاپن ،فرانسه ،ایتالیا ،ترکیه ،اتریش ،مجارستان و بلژیک برپا نموده و جوایز بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت نموده است. کسب مقام نخست و دریافت لنز طلایی فستیوال جهانی کنون هایس بلژیک در سال 2013 از جمله این افتخارات است.
به گفته وی ، سید ناصر مهین طاهری نیز مدرس عکاسی در دانشگاه و عکاس شهیر یزدی که تاکنون در نمایشگاه های متعدد حضور داشته و علاوه بر داوری در جشنواره های مختلف فیلم و عکس جوایزی نیز کسب کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا