معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد بااشاره به جایگاه مهم استان یزددر سطح کشور،گفت:به لحاظ کتابخوانی استان یزد دروضعیت خوبی قرارندارد.
محمد علی طالبی درآیین تجلیل ازخادمان عرصه نشر و کتاب در عین حال تاکید کرد: این استان به لحاظ فیزیکی جزء استانهای برتر کشور است.

به گفته این مقام مسئول، خادمان عرصه کتاب درکمتر نمودن این شکاف نقش ویژه ای برعهده دارند،بنابراین باید بیش از این تلاش شود.
وی در ادامه به برخی از مصوبات استان در خصوص خلاء های فرهنگی در حوزه کتاب اشاره کرد وگفت:برنامه های راهبردی از سوی استان تدوین شده است که بزودی به مرحله اجرا خواهد آمد.
طالبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز اساسی مردم استان یزد است،افزود:همراهی خادمان عرصه نشر و کتاب باعث می شود که شاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی بیش از گذشته صورت پذیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزددر پایان سخنانش اظهار امیدواری که بازارکتاب استان یزد رونق دوچندانی به خود بگیرد. گفتنی است این نشست که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برپا شد چندتن از ناشران،چاپخانه داران و نویسندگان یزدی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا