جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در شهرستان به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، دنیای کفر و ابرقدرتها در کمک به صدام برای شکست ایران اسلامی ید واحد بودند ولی ایران اسلامی به واسطه اتکاء به خداوند متعال، درایت و تدابیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم فهیم توانست از تمامیت ارضی خود دفاع کند.

فرماندار یزد افزود: امنیت بی نظیر حاکم بر ایران اسلامی مدیون بسیج و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و لزوم اجرای برنامه های متنوع در این هفته تصریح کرد: نهال بسیج در همان اوایل انقلاب به دست امام خمینی کاشته شد و از آن به عنوان شجره طیبه ای تعبیر شد که سالها ماندگار و ثمرات بی شماری را برای ایران داشته است.

شاکری شمسی خاطرنشان کرد: امروز به برکت شکل گیری بسیج در سایر کشورها شاهد این هستیم که مردم در مقابل با زورگویی و سلطه طلبی برخی از کشورها و گروه ها به پا خواسته اند.

فرماندار با اشاره به اینکه در بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از بسیج به عنوان شجره طیبه، لشگر مخلص خدا، مدرسه عشق، میقات پابرهنگان و ... یاد می شود اظهار داشت:  مهمترین ویژگی هر فرد بسیجی این است که نسبت به زمان و مکان خود شناخت داشته باشد و برای هر موقعیتی برنامه ریزی و نقشه راه داشته باشد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با تأکید به اینکه فرد بسیجی نباید خودش را محدود به یک جناح، حزب و گروه خاصی کند خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب ، نوآوری  و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

شاکری شمسی در پایان با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در عرصه های مختلف بر هیچ کشوری پوشیده نیست گفت: امروز به برکت پشتوانه عظیم مردم و بسیج، قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران به جای استفاده با زبان تحریم و زور از زبان احترام صحبت شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا