با تلاش ماموران پليس آگاهي استان يزد، سارق حرفه اي داخل خودرو شناسايي ، دستگير و به 12 فقره سرقت اعتراف كرد.
سرهنگ "عليرضا خالقي" رئيس پليس آگاهي استان يزد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد داخل خودرو در محدوده شهرك دانشگاه و صفائيه شهر يزد پرونده اين سرقت ها و بررسي اين موضوع تحويل تيم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شد.

وي ادامه داد: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، با انجام تحقيقات لازم و پيگيري پرونده متوجه شدند كه متهم اين سرقت ها كه فردي سابقه دار است در حال حاضر به شهرهاي جنوبي عزيمت كرده است.

خالقي ضمن تاكيد بر تلاش و پيگيري هاي مستمر ماموران تصريح كرد: ماموران پليس از بازگشت متهم به شهر يزد باخبر شدند و پس از هماهنگي با مقامات قضائي و طي يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم به نام " الف.م" 26 ساله را دستگيركردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان از كشف مقاديري اموال مسروقه در مخفيگاه اين متهم خبر داد و افزود: در بازجويي هاي انجام شده متهم به 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرده است که اکثر این سرقتها بعلت غفلت صاحبان خودرو در حفاظت از اموال و عدم استفاده ایشان از تجهیزات ایمنی و ضد سرقت خودرو بوده است، لذا از همشهریان عزیز تقاضاداریم تا از قراردادن کیف، وجوه نقد، جواهرات و اشیاء با ارزش و گرانبها بر روی صندلی و داخل خودرو به نحوی که در معرض دید باشد جدا پرهیز نموده و به محض ترک خودرو درب و پنجره های خودرو را بسته و قفل نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا