پروژه بلوار 40 متری آیت الله خامنه ای روستای محمد آباد زارچ از ابتدای سال 92 عملیات اجرایی خود را آغاز نموده است.این عملیات که شامل مخلوط ریزی ،نخاله برداری،زیرسازی،بستر سازی،جدولگذاری و ساخت میدان و... می باشد تا به حال بالغ بر 2/500/000/000 ریال هزینه در برداشته است.

لازم به ذکر است که مطالعات و برآورد های لازم جهت زیرسازی کوچه ها و راههای بین روستایی در دست اقدام می باشد.همچنین راه روستایی چرخاب کهنه يكي از محورهاي توسعه بخش زارچ ميباشد كه سرانجام با پیگیری های جدی بخشداری زارچ و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی ،آغاز عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گرفت تا زیر سازی راه مذکور توسط جهاد کشاورزی و با مشارکت مردمی و آسفالت آن توسط معاونت راههاي روستايي استان انجام گیرد .

خوشبختانه اقدامات اولیه و تعیین پیمانکار پروژه نیز مشخص گردیده است.این جاده به طول بيش از 7 كيلومتر ميباشد و مسير مجتمع دامداريها و قطب گلخانه اي زارچ را در بردارد .

مهندس ابوالفضل خوشنویس بخشدار زارچ ضمن بازدید از پروژه های مذکور،روند اجرایی این دو پروژه را مثبت ارزیابی کرد و تکمیل آن را محور توسعه بیش از پیش بخش زارچ دانست.

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا