مسئول بسیج جامعه پزشکی مهریز گفت: 1۵۰بیمار مناطق روستایی و محروم این شهرستان به صورت رایگان ویزیت و تحت مداوا قرار گرفتند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهریز گفت: 1۵۰بیمار مناطق روستایی و محروم این شهرستان به صورت رایگان ویزیت و تحت مداوا قرار گرفتند.

دکتر میرجلیلی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهریز با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان در چندین روستای محروم این شهرستان اجرا شد، اظهار کرد: اعضای بسیج جامعه پزشکی مهریز با حضور گسترده گروه‌های مختلف در این مناطق بیماران نیازمند را مورد مداوا و درمان قراردادند.

وی با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان با همکاری و مشارکت جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، افزود: طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم مهریز در طول سال چندین بار اجرایی می‌شود و با استقبال بسیار خوب مردم مناطق محروم مواجه می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهریز، با قدردانی ویژه از جمعیت هلال احمر این شهرستان در حمایت و همکاری در اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم این شهرستان تصریح کرد: در مجموع یک پزشک عمومی، پرستار، مامایی و آمبولانس برای اجرای طرح ویزیت رایگان مناطق محروم اعزام شدند.

دکترمیرجلیلی با تأکید بر اینکه بسیج جامعه پزشکی این شهرستان تلاش می کند با اجرای طرح های مختلف زمینه بهداشت و درمان افراد نیازمند را در مناطق محروم فراهم آورد، افزود: در راستای محرومیت زدایی و کمک به سلامت افراد نیازمند و محروم، کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با برنامه‌ریزی و تعامل بین پزشکان برنامه ویزیت رایگان را در مناطق محروم این شهرستان همه ساله اجرا می‌کند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهریزبا بیان اینکه در طرح ویزیت رایگان امسال در آستانه هفته بسیج در این شهرستان به ارزش 7 میلیون ریال دارو به نیازمندان اهدا و تجویز شد خاطرنشان کرد: امسال نیز همزمان با هفته بسیج با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و همکاری و تعامل هلال احمر در یک روز 150نفر از اهالی روستاهای سرو و علی آباد این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا