استاندار یزد در بخشی از سخنان خود با تبریک فرارسیدن هفته بسیج وبا اشاره به عزم و همت جوانان بسیجی خاطر نشان کرد: بسیج یعنی مشارکت بی توقع همه مردم در انجام امور که باید از این ظرفیت به طور کامل استفاده کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ششمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار یزد و با هدف بررسی و تصویب طرح های " احداث ناحیه صنعتی در زارچ و خاتم"،" نهالکاری در کنار گذر زارچ- اشکذر"،" انتقال آب به شهر یزد" و " واگذاری یک بنا جهت مرمت به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان" ، صبح شنبه اول آذرماه در سالن زنده یاد حمیدیا تشکیل جلسه داد و استاندار یزد در این جلسه و در خلال بحث و بررسی طرح های مذکور، به فراخور، مطالبی را عنوان داشت.
میرمحمدی ضمن در خواست از مدیران مربوطه جهت تببین ضرورت احداث نواحی صنعتی در استان، شورای برنامه ریزی و توسعه را مغز متفکر و برنامه ریزی استان دانست که با کلان نگری، جامع نگری و همه جانبه گرایی، باید مسیر توسعه آینده استان را مشخص نماید و در آن مباحثی مطرح شود که مدیران استان بتوانند با بهره گیری از آن به طور صحیح تصمیم گرفته و تمامی ابعاد موضوعات را تبیین کنند.
وی سپس با اشاره به منبع آب موجود در فاضلاب و پساب شهر یزد، گفت: این منبع آب موجود ارزشمند و ارزان که بلااستفاده رها شده را باید برای توسعه فضای سبز و نهالکاری به کار گرفت و همچنین برای سالهای آتی استان در این زمینه نیز برنامه ریزی کرد و همچنین پیش بینی احداث سیستم آبیاری قطره ای را نیز برای آن نمود.
عالی ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و با اشاره به عزم و همت جوانان بسیجی خاطر نشان کرد: بسیج یعنی مشارکت بی توقع همه مردم در انجام امور که باید از این ظرفیت به طور کامل استفاده کرد.
وی آنگاه به توسعه مناطق جنگلی اطراف تهران اشاره نمود و گفت: همه این مناطق در سالهای ابتدایی انقلاب و با بسیج مردمی شکل گرفت و امروز به فضای سبز قابل توجه بدل شده است.
استاندار یزد در پایان از حضور فعال و مشارکت سازنده هه مدیران در مباحث مطروحه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تقدیر و تشکر نمود و با بیان این موضوع که " ابراز نظر و بحث پیرامون این موارد، باعث پخته تر شدن تصمیمات و مصوبات جامع تر میشود " گفت: هماهنگی، همدلی و همکاری مدیران برای پیشبرد امور، ارزش والایی دارد که به این خاطر از همه شما سپاسگزارم و به شما تبریک می گویم.
گفتنی است در این جلسه، تنها طرحی که بررسی و تصویب آن جهت مطالعه و همه جانبه نگری بیشتربه جلسات بعد موکول شد، احداث ناحیه صنعتی زارچ بود و بقیه طرح های مطروحه با رای گیری مکتوب اعضاء به تصویب رسید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا