جلسه شورای اسلامی شهرستان یزد با حضور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری و سایر اعضاء تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، امیر شاکری در جلسه شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: شورای اسلامی شهرستان فارغ از مسائل و حجم کاری که در شورای اسلامی شهر ها و روستاها وجود دارد می تواند بستر لازم برای برنامه ریزی و هم اندیشی بهتر را فراهم نماید.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری یزد با بیان اینکه شورای اسلامی شهرستان باید نظارت خوبی بر مسائل و مشکلات شهرستان داشته باشد افزود: این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و نظارت بر مسائل شهری و روستایی محسوب می شود که می تواند در جهت تعامل و همکاری در برنامه ها و تسهیل سازی امور نقش بی بدیل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهرستان باید نظرات و راهکارهای خود در راستای بهبود وضع موجود شهرستان ارائه نمایند خاطر نشان کرد: مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.  

شاکری در ادامه اظهار داشت: اجرای پروژه های بزرگ در شهرستان نیازمند همکاری شهرداری های حمیدیا، شاهدیه و زارچ با شهرداری یزد می باشد.

در ابتدای این جلسه فقیه خراسانی رئیس شورای اسلامی شهرستان گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در شورای اسلامی شهرستان ارائه کردند.

لازم بذکر است دراین جلسه پیرامون پروژه های میدان شورا، روکش آسفالت بلوار پاسداران بعنوان پروژه مشترک شهرداری یزد و حمیدیا بحث و تبادل نظر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا