در آیین تجلیل ازخادمان عرصه نشر و کتاب که باحضورمعاون استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رییس سازمان تبلیغات اسلامی یزد، فرمانداریزد و مدیر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار یزد برگزارشد، نفرات برتر عرصه نشر و کتاب در استان یزد معرفی شدند.

دربخش انتشارات؛ از نیکورورش، اندیشمندان و حایر  تجلیل شد. سید محمد باقرکمال الدینی و سعیده مفیدی نسب به عنوان مولفان برتر استان یزد و نجمه ملاحاجی به عنوان صفحه آرا و مهری زینی کارشناس حوزه معاونت پژوهشی و فنآوری دانشگاه یزد به عنوان ویراستار برتر معرفی شدند و از آنان تجلیل شد.

همچنین از سعید طامهری نیز به عنوان طراح برگزیده جلد کتاب تجلیل شد. به پاس ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی مدیرمسؤول هفته نامه " یزد امروز" به عنوان فعال برگزیده عرصه مطبوعات محلی استان یزد معرفی و از زحمات وی تجلیل شد. سیدجلال حسینی مدیر هماهنگی واحد خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این خصوص تجلیل شد. در حوزه چاپخانه ها ازمهدی قیامت، محمد حسین جوکار، بهرام رستمی و سید علی یاسینی قدردانی شد. زهرا امیدوار، محمدجواد میرجلیلی و منصوره سادات عبادی هم به عنوان کتابداران برگزیده کانونهای فرهنگی و هنری مساجد معرفی شدند. درپایان این مراسم همچنین از حسین بشارت که از 21عنوان کتاب حمایت مادی و معنوی نموده است تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا