سرپرست حوزه هنری یزد از چاپ و انتشار 15 عنوان کتاب جدید در این مرکز در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: محمد صادق کوچک زاده ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: 15 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در سال جاری در حوزه هنری یزد به چاپ خواهد رسید.
وی افزود: هم اکنون هفت کتاب در دست چاپ است و بقیه آثار نیز در مرحله آماده سازی قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال جاری به چاپ برسد.
سرپرست حوزه هنری یزد ادامه داد: کتاب های "روز شمار انقلاب یزد" نوشته محمد رضا کلانتری سرچشمه و جواد بهبود زاده، "گزیده افتخار" (گزیده اعلامیه های دوران انقلاب اسلامی در یزد) اثر محمد رضا کلانتری سرچشمه، مجموعه شعر آیینی "پاییز تبسم" سروده سید فضل ا... طباطبایی ندوشن، "نیمه شبی در حلّه" (چاپ دوم) به نویسندگی مظفر سالاری، مجموعه شعر طنز "همه را شکل یار می بینم" اثر محمد نظری ندوشن، کاریکلماتور "قلبم پنج کار می کند" نوشته محمد جواد حلوایی و "حال همه ما خوب است" به نویسندگی کرامت یزدانی هم اکنون در دست چاپ است.
کوچک زاده افزود: کتاب های "تاریخ انقلاب یزد" به نویسندگی جواد بهبود زاده و محمد رضا کلانتری سرچشمه، "آسمان هنر" اثر سعید اصفهانیان، رمان "مرد پشت روزنامه" نوشته محبوبه زارع، مجموعه داستان کوتاه "امتحان نهایی" نوشته وحید حُسنی، مجموعه شعر طنز "باغ لبخند" سروده محمود صادق منش، کاریکلماتور "تقدیم به دوست عزیزم عزرائیل" اثر محمد جواد حلوایی و مجموعه شعر "آشیانه آسمان" سروده فائزه زرافشان از دیگر آثاری است که در مرحله آماده سازی قرار دارد.
وی همچنین اضافه کرد: کتاب مجموعه عکس های منتخب خانه عکاسان حوزه هنری یزد نیز در دست تهیه است که بزودی چاپ خواهد شد.
سرپرست حوزه هنری یزد با اشاره به چاپ سه کتاب شعر در سال گذشته توسط این نهاد گفت: "فصل اطلسی ها" اثر احمد رضا قدیریان، "یک نفر دارد صدایت می زند" سروده طوبی زارع و مجموعه شعر "به تو فکر می کنم" اثر مطهره باغستانی پارسال به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد منتشر شده است.
کوچک زاده با بیان این که تولید آثار فاخر در حوزه های مختلف به ویژه شعر و داستان از اولویت های این نهاد است، برگزاری شب شعر، نشست های نقد و بررسی آثار نوقلمان و نویسندگان مطرح استان و کشور، برگزاری کارگاه های آموزشی داستان نویسی، مسابقات کتابخوانی، معرفی شاعران و نویسندگان استان و ایجاد زمینه مناسب برای توزیع آثار آن ها در جامعه را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد.
وی با اشاره به این که هنرمندان و نویسندگان می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند گفت: شاعران و نویسندگان استان برای چاپ آثارشان می توانند به حوزه هنری یزد مراجعه کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا