اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد روز یکشنبه با انتشار پیامی ضمن گرامی داشت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج مظهر مقاومت، ايثار و جانفشانی، امتداد فرهنگ عاشورايي و ادامه دهنده  راه شهیدان است و واژه ایست که پایداری را به یادمان و بیداری را به ارمغان می آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، در بخشی از این پیام آمده است: با تشکیل بسیج و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است و بسیجیان باید همواره در میادین مختلف مورد نیاز نظام حضوری قوی داشته باشند و از نظام و ولایت دفاع کنند.

این پیام می افزاید: بسیج، شجره طیبه انقلاب است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل(ره) تشکیل شد.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: بسیج یک حرکت اجتماعی است که تشکیل آن در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف خداوند متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در پیام خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت تاکید کرد و اضافه نمود: بسیج با پیروزی انقلاب اسلامی، یک نهال نو پا بود؛ اما امروز درخت تناور و پرثمری شده که شکوفه‌های بهاری آن را در بیداری اسلامی جهان اسلام به درستی می‌توان به تماشا نشست.

این پیام می افزاید: امروز بحمدالله روحیه بسیجی در همه عرصه‌های اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری نمود دارد و این نشان می‌دهد راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سعادت ملت بزرگ ایران ارائه کردند، به ‌درستی طی می‌شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا