مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجهیز کانون‌های مساجد استان و کشور به کتابخانه را بسیار خوب دانست و گفت: امروز ما شاهد هستیم که اغلب کانون‌های مساجد از کتابخانه بهره‌مند هستند.


علی غیاثی ندوشن در نشست مدیران کانون‌های مساجد کشور و استاندار یزد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فرهنگ سازی و جذب جوانان به مساجد نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود: در این زمینه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توفیقات ویژه‌ای داشتند و امروز شاهد پیشرفت بسیار خوب این کانون‌ها در سطح کشور هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد هم همانند کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، رشد بسیار خوب و برنامه‌های متنوعی را شاهد بوده و هستیم.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های کانون‌های مساجد، این است که در این کانون‌ها، نقش و حضور هنرمندان به صورت ویژه قابل مشاهده است.

غیاثی ندوشن گفت: کانون‌های مساجد حلقه و پل ارتباطی میان هنرمندان و مساجد هستند که این پیوند بسیار خوب و مناسب را ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به تعامل مردم و هنرمندان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، این است که این کانون‌ها بین مردم، هنرمندان و مساجد هم ارتباط ویژه‌ای ایجاد کرده‌اند. وی تجهیز کانون‌های مساجد استان و کشور به کتابخانه را بسیار خوب دانست و گفت: امروز ما شاهد هستیم که اغلب کانون‌های مساجد از کتابخانه بهره‌مند هستند.

وی افزود: این کار می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش کتابخوانی مردم داشته باشد و باید بیش از پیش مد نظر باشد.

غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: در مساجد فضاهای بالقوه‌ای وجود دارد که این فضاها با هماهنگی های لازم به کتابخانه تبدیل شده و امروز پذیرای جوانان و نوجوانان و سایر اقشار مردم است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا