به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی به دعوت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور دستگاه های مرتبط از جمله اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری یزد، روابط عمومی استانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این رابطه اظهار داشت: ضرورت برگزاری جلسه، انسجام و هماهنگی لازم برای انجام تبلیغات در ایام نوروز و در طول سال می باشد و باتوجه به رتبه پنجم استان یزد از لحاظ تردد در نوروز 93 لازم است خدمات رسانی مناسب در راستای ماندگاری بیشتر مسافران در استان صورت پذیرد.

محمدمهدی شرافت تصریح کرد: همکاری و تعامل هرچه بیشتر دستگاه های خدمات رسان و اطلاع رسانی بهتر زمینه را برای جذب گردشگر و ایجاد انسجام و هماهنگی در سطح شهر و استان فراهم می نماید.

در این جلسه مباحث و پیشنهاداتی از سوی حاضرین در راستای آماده سازی بسته های معرفی استان، زیباسازی شهر و استفاده از المانهای شهری مناسب، آماده سازی و تجهیز پارکها برای استفاده کودکان و توجه ویژه به این گروه، تصویرسازی مناسب از استان برای جذب گردشگران و معرفی یک نماد و طرح مشخص از یزد، جلب سلایق مختلف و شفاف سازی اطلاعات، همکاری دستگاه ها برای ارائه خدمات جانبی به مسافرین نوروزی مطرح گردید.

شایان ذکر است از آنجا که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی اصلی بحث سفر می باشد، لذا ضرورت امر ایجاد می کند که کلیه دستگاه های خدمات رسان در امر سفر جهت انجام تبلیغات هماهنگی و تعامل لازم را با دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر مستقر در این اداره کل داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا