تیم های تربیت نوین و فولاد یزد در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به ترتیب به مصاف تیم های گیتی پسند اصفهان و داماش گیلان بروند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه چهارم آذرماه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که تیم تربیت نوین یزد از ساعت  14 در ورزشگاه آرارات اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند خواهد رفت.

گیتی پسند اصفهان با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم خود جان تازه ای گرفته،و 10 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد که با پیروزی مقابل حریف یزدی خود امیدوار است با توجه به بازی تیم های بالای جدول با یکدیگر و حریفان قدرتمند دوباره به صدر جدول که تنها دو امتیاز با آن فاصله دارد برگردد ، در طرف مقابل تربیت نوین یزد که از 6 بازی خود تنها دو تساوی به دست آورده و چهار شکست در کارنامه خود دارد امیدوار است با پیروزی مقابل گیتی پسند خط تیره خود در جدول که همان پیروزی در این فصل است را پر کند و خود را از بحران خارج کند ، از این رو می توان این بازی را یکی از حساس ترین دیدارهای این لیگ دانست.

در گروه ب این رقابت ها تیم فولاد یزد دیگر نماینده استان که از شش بازی گذشته خود پنج امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم قرار دارد، از ساعت 14 در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرای تیم داماش گیلان خواهد بود.

تیم فولاد یزد میتواند با پیروزی در این دیدار خانگی از تیم های پایین جدول فاصله بگیرد و با لغزش تیم هایی که در رده های بالاتر قرار دارند، به نیمه های جدول صعود کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا