مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارسائیان  در این پیام بیان کرد : نیک می دانیم که این نهاد مردمی، توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، پاسدار اسلام و مجاهد راه خدا و با درایت و هوشیاری بی نظیری برای مبارزه با ظلم و ستم ایجاد شد و توانست در روزگاری سیاه، ایران عزیز را از چنگال طاغوتیان و بعد از آن از آسیب و کینه توزی دشمنان خارجی مصون نگه داشته و موجبات عزت و سرافرازی میهن عزیز را رقم زد.

وی افزود : چه تعبیر درستی امام بسیجیان از این نهاد داشت زمانی که آن را شجره طیبه و درخت تنومندی توصیف کرد که در معنویت و اخلاص ریشه دارد و از حلاوت و طراوت آن ایران عزیز همیشه سربلند و پیروز خواهد بود.

بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

دکتر حمید پارسائیان اظهار داشت : خدا را شاکریم در چنین روزی شاهد رویش و بالندگی این نهاد مردمی هستیم و همواره خود را مدیون ایثارگری ها و پایمردی بسیجیان و امام بسیجیان در طول تاریخ پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

یک بار دیگر هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض می کنم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا