تيم فولاد يزد در هفته هفتم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور در ديداري خانگي مقابل تيم داماش گيلان متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، دو تيم فولاد يزد و داماش گيلان در چارچوب هفته هفتم رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور از ساعت 14 روزسه شنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد به مصاف هم رفتند كه دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

فولاد يزد در اين ديدار مانند ديدارهاي گذشته توپ و ميدان را در اختيار داشت و از همان دقايق ابتدايي بازي حملات خود را روي دروازه حريف تدارك ديد و چند موقعيت خوب هو بدست آوردند كه موفق به باز كردن دروازه تيم داماش نشدند.

در نيمه دوم نيز تيم فولاد يكپارچه حمله ميكرد و اين تيم داماش بود كه به لاك دفاعي رفته بود تا اينكه در دقيقه 67 تيم داماش توانست يك حمله روي دروازه فولاد تدارك ببيند و حسن نجفي با اشتباه مدافع فولاد توپ را وارد دروازه كرد و داماش را پيش انداخت.

فولادي ها پس از دريافت گل حملات خود را بيشتر كردند تا اينكه در دقيقه 75 وحيد نعمتي از جناح چپ وارد محوطه جريمه داماش شد و توپ خود را به تيرك دروازه حريف زد و اين حسين رحيمي بود كه توپ برگشتي را وارد دروازه داماش گيلان كرد.

شاگردان يليچيچ در تيم فولاد پس از به ثمر رساندن اين گل دست از تلاش برنداشتند و بازهم به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند بازهم گلزني كنند و بازي با تساوي به پايان رسيد.

تيم فولاد با اين تساوي يك پله صعود كرد و با 6 امتياز در رده نهم جدول رده بندي گروه ب اين رقابت ها قرار دارد.

جواد محمدي ، رحيم حاجي لو ، محمدعلي پورمتقي و حسين اداوي تيم داوري و محمد اميري ناظر اين ديدار بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا