سرمربي تيم داماش گيلان گفت: كسب يك امتياز در ديداري بيرون از خانه و مقابل تيم قدرتمند فولاد يزد رضايت بخش است.

اميد هرندي پس از تساوي تيمش مقابل فولاد يزد در گفتگوي اختصاصي با پايگاه خبري اداره كل ورزش و جوانان استان به تمجيد از تيم فولاد پرداخت و گفت: تيم فولاد يزد واقعا يك تيم قدرتمند و منسجم است كه با هدف بازي ميكند و در طول بازي توپ و ميدان را در اختيار داشت و از همه نظر از تيم ما سرتر بود.

وي افزود: من تعجب ميكنم كه تيم فولاد در رده هاي پايين جدول قرار دارد چرا كه فيلم تمامي بازيهاي اين تيم را ديده ام و كاملا از تيم ها بهتر بازي كردند اما نتوانستند نتيجه لازم را بگيرند و اميدوارم در هفته هاي آتي اين تيم به حق خود برسد و به رده هاي بالاتر صعود كند.

سرمربي تيم داماش گيلان در خصوص بازي مقابل فولاد يزد هم گفت: با برنامه به يزد آمده بوديم و خوشحالم كه توانستيم تيم فولاد را متوقف كنيم و از اين ديدار يك امتياز ارزشمند كسب كنيم.

هرندي اظهار داشت: البته نبايد كه فراموش كنيم كه اكثر بازيكنان تاثيرگذارمان در طول فصل مصدوم شدند و محمد رستمي ، سعيد قدمي و حسن نجفي در هفته گذشته تنها يك جلسه تمرين كردند و خود را به اين ديدار رساندند.

وي خاطرنشان كرد: به هر بازي خوبي بود و از الان بايد به بازي بعد فكر كنيم تا در ديدارهاي آينده بتوانيم نتايج بهتري كسب كنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا