همزمان با هفته بسیج مجمع استانی قشر بسیج فرهنگیان برگزارشد
به مناسبت هفته بسیج برگزارشد

تشکیل مجمع استانی قشربسیج فرهنگیان / دوره ضمن خدمت فرهنگیان / دیداربا جانباز فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد،مجمع استانی قشربسیج فرهنگیان با حضور جمعی از نمایندگان شهرستانی و اعضای بسیج فرهنگیان ،  مدیرکل و معاونین اموزش وپرورش و معاون هماهنگ کننده سپاه در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش برگزارشد

 مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مجمع اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس جولانگاه رشادتهای بسیجیان بود و رشادتهای آنان این جنگ تحمیلی را تمام کرد و امروز نیز در همه عرصه های علمی و جهادی بسیجی ها توانمندی های خود را نشان دادند.

احمد شیرزاد برتداوم حفظ واشاعه تفکر بسیجی درجامعه تاکید کرد و  افزود جامعه به روحیه بسیج و بسیجی بودن نیازدارد و همه باید برای حفظ این روحیه تلاش کنیم .

درادامه این نشست دهقانی ازاعضای شورای راهبردی سپاه الغدیر به تشریح اهمیت ، جایگاه وشرح وظایف مجمع استانی قشر بسیج فرهنگیان پرداخت و پایان انتخابات مجمع استانی قشرفرهنگیان یزد برگزارشد و علی دهقان بهابادی به عنوان رئیس و حسین حاجی یوسفی به عنوان نائب رئیس مجمع انتخاب شدند.

کلاس ضمن خدمت با موضوع سبک زندگی ایران اسلامی جهت فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،  همزمان با هفته بسیج دوره ی آموزشی ضمن خدمت با موضوع سبک زندگی ایران اسلامی با حضور 85 نفر از فرهنگیان در محل ضمن خدمت امام محمد باقر (ع) برگزارشد.

دراین دوره ی آموزشی دور روزه ، حاضران با آسیب ها ی ماهواره و گروههای تکفیری آشنا شدند .

 

دیداربا جانباز فرهنگی

همزمان با هفته بسیج مدیر کل اموزش وپرورش با جانباز فرهنگی، جواد ابویی دیدار کرد.

 
    
          










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا