مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه یزد در اسکواش پتانسیل زیادی دارد، گفت: این رشته باید در سطح استان گسترش و توسعه یابد.

آیین تجلیل از قهرمانان رشته اسکواش استان یزد که با حضور مسعود شریعتی مدیرکل و علی اصغر حسینی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، علی نگهی رئیس هیئت اسکواش استان یزد و جمعی از مسولان هیئت و قهرمانان این رشته ورزشی روز سه شنبه چهارم آذرماه در خانه اسکواش یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: یزد به عنوان قطب اسکواش کشور فعالیت های خوبی در خصوص زیرساخت و همچنین قهرمان پروری انجام داده که حاصل آن افتخارآفرینی جوانان یزدی در میادین مختلف است.

مسعود شریعتی افزود: یکی از راههای توسعه این رشته همگانی کردن آن است که با همکاری شهرداری این رشته در محلات و پارک ها انجام شود تا عموم جوانان و خانواده ها با این ورزش آشنا شوند.

وی بر ایجاد پشتوانه سازی تاکید و اظهار داشت: برنامه های هیات هر ساله باید ادامه داشته باشد و  پشتوانه سازی رها نشود و در طرح استعدادیابی افراد مستعد جذب این رشته شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین بر فعال کردن هیات های شهرستانی تاکید کرد و گفت: قطعا در شهرستان ها استعدادهای بالقوه ای وجود دارند که می توانند خود را در سطح استان و حتی کشور معرفی کنند.

در ادامه این مراسم علی نگهی رئیس هیئت اسکواش استان یزد گزارشی از عملکرد این هیئت در شش ماهه نخست سالجاری ارائه کرد.

در پایان نیز از قهرمانان رشته اسکواش که در رده های مختلف سنی در مسابقات ملی و بین المللی موفق به کسب عنوان شدند تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا