معاون اداري و پشتيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد: "صرفه جويي در تمامي حوزه ها بايد در اولویت كاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان قرار گيرد ".

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،رضا نویدی ضمن ایراد این پیام بر کاهش هزینه ها، افزایش درآمد ها و صرفه جویی در اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تابعه استان تأكيد كرد.

 نویدی  در ادامه برحضور جدی مسئولین واحدهای مختلف اداره کل در جلسات هم اندیشی، پیگیری در خصوص اجرایی کردن برنامه های تعمیراتی و تجهیزاتی تأكيد كرد.

ساماندهی نیروی انسانی موجود در راستاي استفاده بهینه و مناسب، استفاده از توانمندی های همکاران درون سازمانی و توسعه خدمات الکترونیک از تأكيدات معاون اداري و پشيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد بودند .

وی در ادامه به نقل ازرهام کیایی معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد:"بودجه ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استان ها در سال آينده به صورت بودجه ريزي بر مبناي عملكرد تنظيم خواهد شد."

معاون اداري و پشتيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد در ادامه استفاده از ظرفيت نیروی ماهر صنایع ساختمان در بازسازی و تعمیرات ابنیه و همچنین به کارگیری مربیان متخصص در نقشه کشی صنعتی و ساختمان را ضروري دانست.

وي در خصوص استخدام مربیان حق التدریس به نقل از معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اظهار داشت: "آيين نامه اجرايي تبديل وضعيت مربيان حق التدريس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در كارگروه تخصصي كميسيون اجتماعي دولت نهايي شده كه انشاا.. پس از تصويب در هيأت محترم دولت اجرايي خواهد شد."

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا