شب شعر مصرع خونين با حضور دانشجويان و شاعران برجسته استاني در سالن آمفي تاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر يزد ، اين دانشگاه كه همواره در زمينه هاي فعاليتهاي دانشجويي و فرهنگي از پيشگامان دانشگاههاي استان بوده ، شب گذشته در همايشي كه به همت كانون ادبي دريچه احساس برگزار شده بود ؛ ميزبان شاعران بزرگ استاني و كشوري بود. مصرع خونين عنوان اين شب شعر بود كه شاهد حضور بزرگاني چون استاد احمدرضا قديريان و محمد صادق خدايي و .... بود.

در ابتداي اين مراسم استاد نوربلين سخناني را پيرامون پيوند عميق آيين و ادبيات و بيان ارتباط معنادار و تاريخي دين و فرهنگ ايراد فرمودند. در ادامه شاعراني چون احمدرضا قديريان ، محمد صادق خدايي، مهجبين اسلامي، ماجده سليمي ، هادي فرزين ، سجاد رييسي، فاطمه شادمان، ايمان شايق و سيدمحمد حسيني نسب  اشعار خود را با زمينه آييني_ عاشورايي قرائت نمودند كه مورد استقبال حضار قرار گرفت. گروه موسيقي دانشجويان دانشگاه رضا حلاورجاني و ميثم ثقفي نيز در ميان برنامه ، هنر آواز و موسيقي اصيل ايراني را به رخ كشيدند؛ كه موجبات وجد حضار را فراهم آورد. معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه علم و هنر نيز در پايان مراسم دقايقي به بيان لزوم برپايي اين چنين مراسم هايي پرداخت و از همت و تلاش گروه كانون ادبي دريچه احساس تقدير كرد.

در خاتمه به رسم يادبود به شاعران هدايايي از طرف كانون ادبي دريچه احساس تقديم شد و به تقدير از همه حمايت ها و همكاري هاي هسته دانشجويي فرهنگي ، كانون ادبي دريچه احساس نيز هديه اي را به حاج حسين دهقان به نمايندگي از مجموعه دانشجويي فرهنگي دانشگاه تقديم نمود.

كانون ادبي دريچه احساس از گروههاي فعال و پرجنب و جوش دانشگاه علم و هنر است كه فعاليت خود را تحت نظر دبير خود ، آقاي ايمان شايق ادامه ميدهد و جلسات هفتگي اين كانون يكشنبه ها ساعت 12 تا 13 در كلاس 235 دانشگاه علم و هنر برپا ميگردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا