بسم الله الرحمن الرحیم

محضر خادمین و خادمات هیئت انصار ولایت و کلیه همرزمان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ،عرض سلام و ادب دارم.

 اراده الهی چنان قرار گرفت که حقیر سوگوار پدر بزرگوارم گردم و طعم تلخ از دست دادن پدر را بچشم و در این مصیبت صبور و خدا را شکور هستم .

دو مسئله اتفاق افتاد؛ یکی وقوع این حادثه در ماه محرم اباعبدالله الحسین(ع)؛ که دل مشغولی ما اهالی هیئت به داغ عظیم و سنگین ارباب بی کفنمان حسین هر داغی را قابل تحمل می کند. در ماه عزای مولایمان که هر مصیبتی در دریای مصائب او، هضم و حل می شود.

و دیگر لطف بی حد و حصر شما دوستان وآ شنایان، از داخل استان و سایر استانها و همچنین عزیزان هیات، از برادران و خواهران که از همان دقایق اولیه آن پیش آمدناگوار تا کنون، حقیر را سرا پا شرمگین و بدهکار نموده است؛ چنانکه هرگز توان جبران این همه مهر و محبت را ندارم و از خداوند می خواهم که چنان اجری به شما بدهد که خود می داند و بس.

خدمات شما عزیزان عرض می کنم که در این مسئله گر چه برای حقیر ناچیزی چون بنده نبوده است و به حساب صاحب روضه های کربلا انجام گرفته است، اما باعث شد بنده و سایر فرزندان آن مرحوم جز داغ پدر، هیچ سختی و دغدغه ای نداشته باشیم و اینجا بود که حس کردم چقدر برای کسی که داغدار است، حضور و همدردی و تسلای اطرافیان، مرهم دل است.

وقتی جنب و جوش و محبت های شما عزیزان را می دیدم و تسلای خاطر خودم را می دیدم بارها گریستم بر غربت فرزندان ابا عبد الله الحسین(ع) که جز داغ عزیزشان هزاران دغدغه و مصیبت هم داشتند .

 خداوند را به حق سیدنا الغریب حضرت شیب الخضیب ابا عبدالله الحسین(ع) قسم می دهم که شما را در صراط هیئت و طریق الحسین مستدام بدارد و ارواح همه گذشتگان شما و پدر این حقیر را هم در بحار رحمتش مستغرق فرماید. ان شاءالله

التماس دعا

کمترین خادم هیئت

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا