مسابقات آزاد نونهالان پسر جمعه 21 آذر ماه در سالن تخصصي شهيد مديري واقع در مجموعه ورزشي شهيد پاكنژاد يزد برگزار گرديد.

سيزده ؟؟!! راكت به دست نونهال به سرداوي آقاي حسيني در چهار گروه به صورت دوره‌اي با يكديگر به رقابت پرداختند و از هر گروه دو نفر به مرحله بعد صعود كردند كه پس از انجام بازيهاي حذفي نتايج زير به دست آمد:

نفر اول :محمد علي فرقاني
نفر دوم: سيد احسان دشتي
نفر سوم: سيد محمدجواد مروستي زاده
نفر چهارم: صالح حاجي حسني (از شهرستان بافق)

آنچه جاي تفكر دارد آنست كه در رده‌ي سني نونهالان فقط سيزده بازيكن با يكديگر به رقابت مي‌پردازند! هرچند در اين سري از مسابقات بازي خوب و جذاب نونهالاني كه با كمترين امكانات زير دست مربيان دلسوز و بومي پرورش مي‌يابند چشمگير بود ولي  تلنگري است به مسئولين استان كه اينچنين ورزشهايي نياز به حمايت و سرمايه گذاري در رده‌هاي سني پايه دارند. . يزد كه خود را يكي از قطبهاي صنعتي كشور ميداند با كمك و حمايت مالي همين صنعتكاران بايد به فكر برنامه ريزي بيشتر بر روي ورزشهاي پايه و استعداد يابي به ويژه  ورزش تنيس روي ميز باشد كه در تمامي كشورمان مظلوم واقع شده است. اين ورزش مگر چه امكانات زياد و پرهزينه‌اي ميخواهد كه فراهم نيست؟؟ در اين راه از مسولين و دست اندركاران ورزش شهرمان انتظار داريم دست نوازش خود را برسر اين قبيل ورزشها بيشتر بكشند  كه صد البته با هزينه هايي به مراتب كمتر نسبت به عزيز كرده‌هايي !!! كه براي نتيجه گرفتن در خانه ‌خودشان خون به دلمان ميكنند براي شهر و استانمان افتخارات بيشتري كسب مي‌كنند.

هيات تنيس روي ميز شهرستان يزد با تمامي تلاشهايي فراواني كه براي رشد و تربيت بازيكنان كرده است كه نتيجه آن صعود مهدي خوش خبر به ليگ برتر كشور بوده است خوب ميداند با جيب خالي نميتوان پز عالي داد. پس صنعتكاران يزدي عزيز از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا