نماینده مردم شریف یزد و اشکذر به مناسبت برتری دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری پیام تبریکی صادرنمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، "محمد صالح جوکار"در این پیام آورده است:

درالعباده، دارالعلم و شهر" قنات و قنوت و قناعت" از جمله عناوینی است که یزد و یزدی ها به آن شناخته می شوند، مردمان دیندار و پرتلاشی که سخت کوشی و تعهد را پیشه خود ساخته اند و به واسطه صداقت و درستکاری شهره ی ایران اسلامی هستند. نوجوانان و جوانان یزدی نیز این طریقت نیکو را پی گرفته اند و نهایت سعی خود را برای کسب علم و دانش بکار بسته اند تا زحمات دبیران و والدینشان را ارج نهاده و قدردان ولی نعمتان خود باشند.

تجلی این قدردانی را باید در تداوم پیشتازی داوطلبان یزدی در کنکور سراسری جستجو کرد افتخاری که 21 سال متوالی استمرار یافته است و هم اکنون به نمادی پر افتخار برای یزد و جامعه تعلیم و تربیت استان مبدل شده است.

امسال در بیست و یکمین افتخار، داوطلبان و دانش آموزان استان یزد با قبولی 53.9 درصدی در کنکور دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در این مسابقه علمی بر سکوی نخست ایستادند.

اینجانب کسب این افتخار ارزنده را به تمامی مردم استان یزد، دانش آموزان گرامی، فرهنگیان بزرگوار، خانواده های محترم و مسئولان معظم استان یزد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سخت کوشی داوطلبان، تلاش معلمین و فرهنگیان محترم، همراهی خانواده های معظم و حمایت مسئولان معزز را در کسب این افتخار ستایش نموده و از همه عزیزانی که زمینه ی تداوم این پیشتازی را فراهم کرده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا