مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  با بیان اینکه بازنشستگان خدمات ارزنده ای در طول مدت خدمت خود به نظام، جامعه و مردم انجام داده اند بر توجه به مشکلات این قشر  و فراهم نمودن امکانات رفاهی برای آنان تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در دیدار و عیادت از " محمود رحیقی " یکی از بازنشستگان این اداره کل با بیان اینکه بازنشستگان دارای تجربیات گرانبهایی هستند، خواستار بهره گیری از تخصص و تجربه آنان برای پیشبرد امور  شد.

وی اظهار داشت: از پیشنهادات بازنشستگان  استقبال می کنیم و آماده دریافت نظرات این عزیزان در مسایل مختلف به خصوص بحث های اقتصادی هستیم.

نمازی ،  بازنشستگان را دارای تجربیات ارزنده و مسئولان دستگاهها را خدمتگزاران آنها دانست و اظهار داشت:  به عنوان مسئول در کنار  بازنشستگان هستیم و در حد توان از نظرات مشاوره ای و تخصصی این عزیزان به عنوان راهبرد اساسی استفاده خواهیم کرد.

رییس کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با قدردانی از حمایت های مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان، خواستار ارتباط بیشتر بازنشستگان شهرستان ها با کانون شد.

" احمد زاده " افزود: کانون، تسهیلات و کمک های رفاهی از جمله بیمه، خدمات درمان تکمیلی و کمک هزینه تحصیلی فرزندان را برای بازنشستگان منظور کرده است.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خدمات 30 ساله جناب آقای محمود رحیقی تجلیل به عمل آمد.

هم اینک 140 نفر بازنشسته عضو کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی هستند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا