به گزارش واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد حوادث مهم هفته گذشته به شرح ذیل اعلام شد .

حادثه اول این هفته روز دوشنبه 17 آذر ماه ، برخورد یک دستگاه مینی بوس به دیواره پل در جاده شهرک صنعتی یزد بود که در این حادثه شش نفر ازسرنشینان مینی بوس مجروح شدند . دو واحد امدادی از پایگاه مرکزی و منطقه نه  به محل این حادثه اعزام شدند و هر شش نفر مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون انتقال یافتند .

دومین حادثه روز سه شنبه 18 آذر  برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق در شهر اردکان ساعت 13:51 اتفاق افتاد .  پس از اعلام این حادثه به مرکز فرماندهی اورژانس دو واحد امدادی از پایگاه  اردکان به محل حادثه اعزام شدند و هر پنج از نفر مصدومین این حادثه توسط پرسنل زحمتکش اورژانس پس از اقدمات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .

سومین حادثه هفته  امروز پنجشنبه 20 آذر ماه تصادف دو دستگاه کامیون ده چرخ در جاده کمربندی یزد بود . این حادثه در ساعت 5:20 به وقوع پیوست که پس از اعلام دو واحد امدادی از پایگاه منطقه شش و نه شهری  به محل اعزام شدند . این حادثه 2  مصدوم داشت که هردو مصدوم  پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند و  متاسفانه دراین حادثه یک نفر نیز جان خود را از دست داد .

چهارمین حادثه مهم هفته جاری نیزامروز پنجشنبه تصادف یک دستگاه خودرو پراید با کامیون در محور مهریز به انار اتفاق افتاد . این حادثه پنج مصدوم در پی داشت که توسط دو واحد امدادی اعزامی از پایگاه مسجد ابوالفضل و مهریز به محل ، پس از اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا