مسئولان شورای شهرو مدیر کل آموزش وپرورش استان به اتفاق رئیس آموزش و پرورش استثنایی یزد از نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان استثنایی در آموزشگاه پیش حرفه و متوسطه حرفه ای دخترانه رشد یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، از برنامه های این مراسم می توان به بازدید ازکارگاه های دوخت دانش آموزان، کارگاه های در حال احداث با مشارکت خیرین ، بررسی نیاز ها و مشکلات دانش آموزان استثنایی اشاره کرد.

همچنین در مواردی از جمله پیگیری در خصوص موزاییک محوطه بعضی از مدارس حسب در خواست آموزش و پرورش استثنایی ، طرح مشکل سرویس دانش آموزان استثنایی در صحن شورای شهر یزد، انعکاس نیاز مدارس به تجهیزات کامپیوتر و غیره با خیرین و ارگان های دیگر ، هماهنگی تخصیص غرفه و عرضه تولیدات دانش آموزان استثنایی در نمایشگاه هایی که توسط شورا و شهرداری یزد در سطح شهر تشکیل خواهد شد.

شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیزاز نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان پیش حرفه و متوسطه حرفه ای دخترانه رشد بازدید کرد.

قابل ذکر است، معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی ، رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان ، رئیس آموزش و پرورش استثنایی به اتفاق کارشناسان آموزش نیز مدیر کل را در این بازدید همراهی  کردند.

 گفتنی است این نمایشگاه به همت همکاران آموزشگاه رشد و در ادامه هفته گرامیداشت معلولین برگزار شده است که در آن بخشی از توانمندی ها و تولیدات دستی دانش آموزان آموزشگاه در معرض نمایش قرارداده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
     
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا