یکی از اهداف ما در بازدید از بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ابلاغ سلام دکتر میرزاده ریاست دانشگاه و همچنین معاونت علوم پزشکی این دانشگاه جناب آقای دکتر لاریجانی و تشکر از زحمات پرسنل این مراکز است .

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه دکتر سید علی ابطحی رئیس مرکز توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه از بیمارستان شاه ولی، دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب (ع)، درمانگاه صفار دانشگاه آزاد اسلامی یزد بازدید کردند.

در این بازدید دکتر سید علی ابطحی رئیس توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی که در معیت سرکار خانم دکتر نصر آبادی رئیس اداره پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر شورای راهبردی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امین قاسم بگلو سرپرست اداره کل منابع سلامت دانشگاه و همچنین دکتر مهدی نصیری مدیر کل منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه به یزد سفر نموده بود ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : شهر یزد به شهر دارالمومنین و دارالعلم شهرت دارد ، شهر مردمان سخت کوش ، شهر تلاش و کوشش و علم و این خصلت را بنده امروز حس کردم ، بازدید من از بیمارستان شاه ولی که چند ماه گذشته اتفاق افتاد با بازدید امروزم تفاوت های چندانی دارد ، تغییرات اساسی در این بیمارستان رخ داده ، بخش فعال شده ، چندین بخش آماده شده ،زیباسازی آغاز شده چرا که تفکر مدیریتی در این مدت تغییر پیدا کرده و عوض شده ، در صدر این برنامه ها ریاست این دانشگاه، دکتر اسلامی است که با چندین دفعه مراجعه حضوری ، تماس های مکرر خواستار تغییر روند این بیمارستان بودند و امروز شاهد آغاز این حرکت هستیم .

 امروز بر اساس اعلام نظر مدیر کل اعتبار سنجی و مدیرکل نظارت و کارشناسان آن حوزه روند بیمارستان شاه ولی روند رو به رشدی است که تا 2 ماه آینده برای اعتبار بخشی آماده می باشد .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : اکنون که به شکر خدای متعال تعامل سازنده و گرمی بین دولت یازدهم و دانشگاه آزاد ایجاد شده موقعیت مناسبی فراهم گشته تا بتوانیم با تلاش و کار بیشتر عرصه خدمات رسانی این دانشگاه را گستره بیشتر و پربارتر بخشیم . بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد می تواند با بازسازی اصولی ظرف مدت کوتاهی محبوبیت خوبی در شهر پیدا کند و فرصتی برای خدمت به مردم نجیب این استان و حتی استانهای دیگر فراهم سازد .

دکتر ابطحی هدف از بازدید خود و سایر همکارانشان در حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ سلام دکتر میرزاده ریاست دانشگاه و دکتر لاریجانی معاونت علوم پزشکی این دانشگاه و تشکر از زحمات پرسنل این بیمارستانها اعلام داشت و گفت هدف دیگری که در این بازدید ها داریم تفاهم و همفکری برای رسیدن به برتری است و راههای رسیدن به این موضوع را بررسی و پیرامون آن تبادل نظر و اطلاعات انجام خواهد پذیرفت .

 گفتنی است در این مراسم مشکل تأمین نیروی شاغل در بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، بررسی آخرین وضعیت درمانگاه خیریه صفار و مشکلات دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد مطرح و تبادل نظر و راهکارهای مناسبی نیز مطرح گردید.

 وی در ادامه ایمنی بیمار و ایمنی بیمارستان را جزء اصلی ترین شاخصه های حوزه توسعه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا