مديريت ارشد استان و شخص استاندار محترم توجه به ظرفيتهاي شهرستانها و مناطق، توسعه متوازن همه بخش ها و ارتقاء توان مديريت و حوزه اختيارات فرمانداران و بخشداران را به عنوان يك رويكرد در توسعه استان مورد توجه قرار داده اند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمدعلي طالبي"  درآيين تكريم و معارفه بخشدار بهمن شهرستان ابركوه كه عصر روز دوشنبه 24آذر ماه 93 در شهر مهردشت مركز بخش بهمن برگزار شد، گفت: مديريت ارشد استان و شخص استاندار محترم توجه به ظرفيت هاي شهرستان ها و مناطق، توسعه متوازن همه بخش ها و ارتقاء توان مديريت و حوزه اختيارات فرمانداران و بخشداران را به عنوان يك رويكرد در توسعه استان مورد توجه قرار داده اند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با بيان برخي ظرفيت هاي بخش بهمن گفت: تحول زماني اتفاق مي افتد كه با تكيه بر، داشته هاي خود و در كنار جلب حمايت مسئولان استاني و شهرستاني، بتوانيم با بسيج همه نيروها و بويژه مشاركت خود مردم، نوعي هم افزايي را در جهت توسعه منطقه بوجود بياوريم. وي افزود: در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده، دولت مديريت جهادي در همه عرصه ها را در دستور كار قرارداده و اين اقتضاي شرايط خاص كشور است كه هم مواجه با مشكلات به جا مانده از گذشته است و هم در مقابل تحريم ها و تحميل مشكلات از ناحيه قدرت هاي جهاني قرار گرفته است.
طالبي با تاكيد بر ضرورت هم گرايي، همكاري و تعامل همه ادارات، شوراها و امام جمعه در راستاي پرداختن به مسايل و مشكلات مردم، گفت : مسئولان شأنيتي جز خدمت به مردم ندارند و خوشبختانه اين خدمت در چارچوب نظام و همه اصول پذيرفته شده آن صورت مي گيرد.
شايان ذكر است در اين مراسم از خدمات و تلاش هاي آقاي محمدي بخشدار سابق بخش بهمن تجليل و آقاي اسحاقي به عنوان بخشدار جديد اين بخش معرفي شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا