معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري يزد گفت: اتحاديه صنف ميداندار و ميوه فروش يزد مكلفند تا پايان دي ماه سال جاري نسبت به تجهيز واحدهاي صنفي خرده فروشي ميوه و تره بار سطح شهرستان يزد جهت صدور فاكتور، اقدام نمايند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، افسانه شهابي پور در حاشيه بازديد از واحدهاي صنفي خرده فروشي ميوه و تره بار گفت: با عنايت به برگزاري جلسات مكرر و در راستاي ساماندهي و شفاف سازي امور عرضه ميوه و تره بار در سطح ميادين و واحدهاي صنفي خرده فروشي شهرستان يزد مقرر گرديده است تا اين واحدهاي صنفي، فاكتور خريد را براي مشتريان صادر نمايند.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري يزد افزود: با اجراي اين طرح كليه عرضه كنندگان ميوه و تره بار موظف به درج مشخصات كالاي فروخته شده ( ميوه و تره بار ) اعم از نوع ، درجه ، قيمت و.... در فاكتورها خواهند شد .

وي اظهار داشت: با توجه به وضعيت و امكانات موجود و بسترهاي لازم،اين طرح بصورت فازبندي شده اجرا شده كه در مرحله اول 20 مركز و در مرحله بعدي 30 مركز مشمول اجراء قرار گرفتند .

شهابي پور تأكيد كرد: اتحاديه صنف ميداندار و ميوه فروش يزد نيز مكلف شده تا پايان دي ماه سال جاري نسبت به تجهيز واحدهاي صنفي خرده فروشي ميوه و تره بار سطح شهرستان يزد جهت صدور پرينت خريد به مشتريان، اقدام نمايند .

معاون برنامه ريزي‌، اداري و مالي فرمانداري با اشاره به اينكه خوشبختانه بسترهاي لازم براي اجرايي شدن اين طرح فراهم شده است خاطر نشان كرد: با اعمال نظارت بيشتر و مديريت بهينه اميدواريم به نتايج مطلوبي در اين خصوص دست پيدا كنيم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا