به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور حجه الاسلام و المسلمین ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری ها ی حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش درسالن شهید ساداتی اداره کل اموزش وپرورش برگزار شد.

مشاور وزیر آموزش وپرورش  در این نشست اظهار داشت : فرهنگیان با روحیه ی ایثارگری و از خود گذشتگی  که درآموزش وپرورش از خود نشان می دهند قطعا پاداش خودرا از طریق خداوند متعال دریافت می کنند.

حجه الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی وظیفه آموزش وپرورش را تربیت دانش آموزانی برای  ساختن جامعه بر اساس شاخص های اسلامی بیان کرد وافزود: دانشگاه فرهنگیان  نیزدرهمین راستا ایجادشد ودولت و همه ی مردم کشور نگاه ویژه و جدی بر خروجی دانش اموختگان این دانشگاه دارند.

وی همچنین  به روز رسانی سرفصل های آموزشی و پرورشی در دانشگاه فرهنگیان را ضروی دانست و افزود: برای تدوین محتوای آموزشی این دانشگاه 20 نفر از روحانیون بامدارک بالای علمی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در استان ها می شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان در ادامه این نشست با اشاره به تداوم صدرنشینی  دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری برای بیست و یکمن سال متوالی گفت : عواملی چون توکل به خدا، همراهی خانواده ها و معلمان با دانش آموزان در کنار فرهنگ همدلی و همراهی مردم استان، باعث کسب این موفقیت شده است.

احمد شیرزاد بحث همراهی و حضورمسئولین ارشد استان در مباحث مربوط به آموزش وپرورش را ستود وگفت : مسئولین استان توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته و توفیق آموزش وپرورش را موفقیت استان می دانند و در همه برنامه ها و تصمیم گیری های آموزش و پرورش حضور گرم و صمیمی دارند.

گفتنی است در این نشست اعضاء ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را نیز درحوزه مسائل پرورشی و تربیتی مدارس بیان نمودند.














  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا