معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این که فرصت ثبت نام آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی روبه پایان است به داوطلبان توصیه کرد با مراجعه به سایت آزمون هرچه سریعتر ثبت نام کنند.

دکتر علوی فاضل با بیان اینکه ما به پایان آذرماه نزدیک می شویم از داوطلبان آزمونهای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خواست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد 100 رشته/محل را از یک مجموعه امتحانی و متقاضیان مقطع دکتری تخصصی یک رشته را در 40 محل می توانند انتخاب کنند.

علوی فاضل گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند قبل از خرید کارت اعتباری، حتماً دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org سوال خود را ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هم چنین گفت: یکی از اهداف اصلی ما مدیریت زمان داوطلبان است بر این اساس داوطلبان می توانند به جای مراجعه فیزیکی، بصورت مجازی سؤالات خود را مطرح و پی‌گیر پاسخ آنها باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا